سخن مدیر مسئول

چه نیک فرموده اند بزرگان مذهب بر مبنای فرمایش معصومان (علیهم السلام) که در دین مقایسه نیست؛ چه عقل ما محدود است و مقایسه
برای جلوگیری از انحراف در هر مکتبی پایه‌هایی تعریف می‌شود که بقای دین به آن وابسته است. این پایه‌ها به مثابه‌ی ستون فقرات، پیکره‌ی
در ادامه ی مبحث (مدیریت علم)باید به آسیب شناسی علم پرداخت؛ البته علمی که توسط حامل آن، ماهیت نورانی خود را حفظ کند آفتی
از باب علم نبی(ص)، امیرالمؤمنین علی(ع)، منقول است که فرمود: (العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه)( ابن ابی الحدید،
رفتار خردمندانه در زندگی این طور حکم میکند که بیاموزیم و یا آموزش دهیم و صد البتّه خوشا به حال آنان که تا پایان
قال امیرالمؤمنین (ع): «اللَّهُمَّ فَلَا بُدَّ لَک مِنْ حُجَجٍ فِی أَرْضِک حُجَّهٍ بَعْدَ حُجَّهٍ عَلَى خَلْقِک یهْدُونَهُمْ إِلَى دِینِک وَ یعَلِّمُونَهُمْ عِلْمَک لِکیلَا یتَفَرَّقَ
پیرامون اهمیّت علم آموزی بسیار سخن گفته شده است، امّا گاهی از برخی بزرگان جملاتی شنیده میشود که به سبب شرایط عمومی جامعۀ علمی،

اطلاعات تماس


پیام رسان ها(ایتا، سروش، تلگرام و واتساپ):

۰۹۲۲۰۱۱۲۷۳۸

پست الکترونیک

info@qsahe.ir

dr.ehsanpouresmaeil@gmail.com

آدرس پستی: مشهد،صندوق پستی:۳۸۴-۹۱۸۶۵

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانش نامه علوم قرآن و حدیث می باشد

ArabicEnglishFrenchPersian